.  .Urząd Miejski w Nowej Soli
67-100 Nowa Sól, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 12
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc |  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
Archiwalny Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Ogłoszenia:
Wszczęcie postępowania ws. wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia pn.: Budowa drogi gminnej nr 102347 łączącej ulicę Przyszłości z ulicą Sienkiewicza w Nowej Soli

 

GKŚ.6220.0001.2011

Nowa Sól, 2011-02-04

O B W I E S Z C Z E N I E

Prezydenta Miasta Nowa Sól


           Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 ze zm.) Prezydent Miasta Nowej Soli informuje, że z dniem 27 stycznia 2011 r. na wniosek Pana Andrzeja Szewczyka, Biuro Projektów Dróg i Mostów „PRODIM”, ul. Garbarska 5, 67-100 Nowa Sól, działającego na rzecz i w imieniu inwestora, tj. Gminy Nowa Sól – Miasto, ul. M.J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól,, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia pn.: „Budowa drogi gminnej nr 102347F łączącej ulicę Przyszłości z ulicą Sienkiewicza w Nowej Soli”.

W/w wniosek został zamieszczony w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie pod adresem www.nowasol.sios.pl.

 
informacje wprowadził:Marcin Słoński
informacje wytworzył:Prezydent Miasta Nowa Sól
data ostatniej modyfikacji: 7 Lutego 2011 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 111105