.  .Urząd Miejski w Nowej Soli
67-100 Nowa Sól, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 12
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc |  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
Archiwalny Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Prawo lokalne:
Sprawozdanaie z przebiegu konsultacji -projekt uchwały w sprawie: uchwalenia Programu współpracy Gminy Nowa Sól - Miasto z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w 2013r.

 

SPRAWOZDANIE z przebiegu konsultacji

projektu uchwały w sprawie: uchwalenia Programu współpracy Gminy Nowa Sól – Miasto z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w 2013r.


Zgodnie z art.5a ust.1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity Dz.U.2010, Nr 234, poz.1536 ze zm.) oraz na podstawie uchwały Nr LXVIII/440/10 Rady Miejskiej w Nowej Soli z dnia 24 września 2010r. w sprawie: szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji (Dz.Urz.Woj.Lubuskiego 2010, Nr101, poz.1480) został poddany pod konsultacje społeczne projekt uchwały w sprawie: uchwalenia Programu współpracy Gminy Nowa Sól - Miasto z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w 2013r. Celem niniejszych konsultacji było umożliwienie organizacjom pozarządowym i pozostałym podmiotom społecznym uczestnictwa w sprawach ważnych dla Gminy, a także zapewnienie dialogu społecznego oraz wzajemnego uzyskiwania informacji i opinii w zakresie współpracy i podejmowania aktów prawa.


1. Omówienie przebiegu konsultacji.

Informacja o poddaniu pod konsultacje projektu uchwały ukazała się na stronie internetowej urzędu – www.nowasol.pl (zakładka Komunikaty) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (zakładka – Ogłoszenia i Projekty uchwał) oraz tablicy ogłoszeń od dnia 31.10.2012r. do dnia 13.11.2012r. W tym samym okresie tekst uchwały został zamieszczony na stronie BIP urzędu w zakładce Prawo lokalne – Projekty uchwał oraz dostępny był w siedzibie urzędu. Organizacje oraz podmioty, o których mowa powyżej mogły składać opinie i uwagi co do projektu uchwały w terminie 14 dni od dnia ukazania się projektu aktu na stronie BIP to jest do dnia 13.11.2012r. na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu konsultacji.


2. Przedstawienie wszystkich uwag i opinii zgłoszonych podczas konsultacji.

W określonym powyżej terminie wpłynęła do urzędu jedna opinia co do projektu uchwały wraz z propozycją zmiany przepisu, złożona przez Stowarzyszenie Wspierania Aktywności Obywatelskiej CIVIS SUM z siedziba w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 7a/3. Złożona przez Stowarzyszenie pozytywna opinia co do projektu Programu, zawierała propozycje rozszerzenia listy zadań priorytetowych na 2013r. i umieszczenie w projekcie uchwały w części:

§6 Priorytetowe zadania publiczne na 2013r.

3. w zakresie pomocy społecznej i ochrony zdrowia

nowego zapisu – dopisanie do wykazu zadania dotyczącego: prowadzenia Punktu Biura Porad Obywatelskich


3. Opracowanie zawierające najczęściej pojawiające się uwagi i opinie.

W wyniku konsultacji została złożona 1 opinia wraz z propozycją rozszerzenia listy zadań priorytetowych na 2013r. - opis jak wyżej.


4. Wnioski, sugestie lub propozycje zmian w konsultowanym projekcie aktu prawa miejscowego.

Nazwa organizacji/podmiotu

Wnioski/sugestie co do konsultowanego projektu

Propozycje zmian w konsultowanym projekcie

Stowarzyszenie Wspierania Aktywności Obywatelskiej CIVIS SUM z siedziba w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 7a/3

- pozytywna opinia co do całości projektu uchwały

- rozszerzenie listy zadań priorytetowych na 2013r. o zadanie: prowadzenia Punktu Biura Porad Obywatelskich


Sprawozdanie z przebiegu konsultacji zostało przedstawione Prezydentowi Miasta na Kolegium w dniu 13.11.2012r.


 
informacje wprowadził:Jolanta Kabzińska
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 29 Listopada 2012 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 111103