GKŚ.6220.0020.2012 |
Nowa Sól, 2012-12-27 |
O B W I E S Z C Z E N I E
Prezydenta Miasta Nowa Sól
Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 03 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) w związku z art. 49 art. oraz 61 § 4 ustawy z dnia 16 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 ze zm.) Prezydent Miasta Nowej Soli informuje, iż z dniem 14 grudnia 2012 r. na wniosek Pana Gustawa Praszałowicza, EKKOM Sp. z o.o., ul. Wadowicka 8I, 30-415 Kraków, działającego na rzecz i w imieniu inwestora, tj. Gminy Nowa Sól – Miasto, ul. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia pn.: „Budowa drogi dojazdowej wraz z infrastrukturą techniczną do terenów inwestycyjnych w południowej części Nowej Soli, łączącej je z drogą wojewódzką nr 292”.
Zgodnie z art. 10 § 1 oraz art. 73 § 1 ustawy z dnia 16 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 ze zm.) stronom niniejszego postępowania zapewnia się czynny udział na każdym jego etapie oraz umożliwia się przeglądanie akt przedmiotowej sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego Nowa Sól, ul. M.J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, pok. 206.
W/w wniosek został zamieszczony w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie pod adresem www.nowasol.sios.pl.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Nowa Sól: www.nowasol.bipst.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego Nowa Sól, ul. M.J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól |