Nowa Sól, dnia 19.02.2013r.
OBWIESZCZENIE Prezydenta Miasta Nowej Soli
Na podstawie art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r., poz. 647) Prezydent Miasta Nowej Soli informuje, że na wniosek Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Konstruktorów 2, 67-100 Nowa Sól, działającego przez pełnomocnika Pana Karola Tarczyńskiego, reprezentującego firmę ESKO Consulting Sp. z o.o. ul. Sikorskiego 19, 65-454 Zielona Góra, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego pn.:
– budowa budynku separatora piasku, komór rewizyjnych na kanałach, rurociągów technologicznych, dróg dojazdowych, placów manewrowych i składowych, budynku pojemników na skratki i piasek oraz rozbudowa budynku hali krat, na działkach nr 385/10 i 385/11 obręb 3 miasta Nowa Sól przy ul. Ceglanej;
Uwagi i wnioski w tej sprawie, można składać w miejscu niżej wymienionym w ciągu 14 dni licząc od daty podania powyższego do publicznej wiadomości, tj. do dnia 5 marca 2013 roku. Miejsce składania uwag i wniosków: Urząd Miejski w Nowej Soli ul. Piłsudskiego 12, pokój 217.
Prezydent Miasta Wadim Tyszkiewicz
|