.  .Urząd Miejski w Nowej Soli
67-100 Nowa Sól, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 12
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc |  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
Archiwalny Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Rada Miejska:
XLI sesja Rady Miejskiej w Nowej Soli w dniu 29 maja 2013 r.

Porządek obrad  XLI sesji Rady Miejskiej w Nowej Soli VI kadencji w dniu

29 maja  2013 r. o godzinie  10.00

w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Nowej Soli ul. M.J.Piłsudskiego 12.

Porządek obrad:

1.      Otwarcie  sesji.

2.      Przyjęcie porządku obrad.

3.      Spotkanie z Powiatowym Rzecznikiem Ochrony Praw Konsumentów.

4.      Informacja na temat oferty kulturalnej w mieście Nowa Sól – 2013.

5.      Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Nowa Sól – Miasto na rok 2013(4r).

6.      Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Nowa Sól – Miasto.

7.      Projekt uchwały w sprawie zawarcia porozumienia o wzajemnej współpracy i współdziałaniu oraz udzielenia przez Powiat Nowosolski Gminie Nowa Sól – Miasto pomocy finansowej w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn. „ Rozbudowa drogi gminnej nr 102368F – ulicy Jana Pawła II w Nowej Soli” w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych – Etap II  Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój.

8.      Projekt uchwały w sprawie zawarcia porozumienia o wzajemnej współpracy oraz udzielenia przez Gminę Nowa Sól – Miasto Powiatowi Nowosolskiemu pomocy finansowej w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn. „ Rewitalizacja zespołu zabytkowych budynków dawnego Urzędu Solnego w Nowej Soli – Budynek A”.

9.      Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty przy sprzedaży udziału z części wspólnej budynku zaadaptowanej na cele mieszkaniowe.

10.  Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.

11.  Projekt uchwały w sprawie udzielenia odpowiedzi na skargę Wojewody Lubuskiego do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.

12.  Informacja z działalności Prezydenta Miasta za miesiąc kwiecień 2013 r.

13.  Przyjęcie protokołów z obrad XXXIX z dnia 26 kwietnia 2013 r. oraz XL z dnia 8 maja 2013 r.

14.  Interpelacje, wnioski, oświadczenia i zapytania.

15.  Zamknięcie obrad.

 
informacje wprowadził:Katarzyna Urbaniak
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 19 Czerwca 2013 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 111105